Get long and plump eyelashes by yourself at home

Evde kendi kendinize uzun ve dolgun kirpik sahibi olmanın ideal yöntemi! Herkes uygulayabilir!

Long eyelashes


Merhaba kızlar! Kısa ve kıvrık kirpiklerimi adeta "kelebek kanatlarına" nasıl dönüştürdüğümle guru duymaktan kendimi alamıyorum. Üstelik evde kendime başıma yaptım! İşte sonuç:

Long eyelash
Nice eyelash
Plump eyelash

Bunlar takma değil! Gerçek kirpiklerim. Maskara veya başka bir "hile" yok! Etkilendiniz mi?

İşte benim hikâyem:

Makyajdaki ana odak noktasının gözler olması gerektiğine inanıyorum. Ruj kullanmaktan hoşlanmayabilirsiniz, ancak iyi bir rimel olmadan ölü gibi görünürsünüz. Onun için 15 yaşımdan itibaren tam yüz makyajı yapmaya başladım. Birinin beni makyajsız göreceği düşüncesi beni çok korkuturdu. Tam anlamıyla paramın yettiği her türlü maskara ve kirpik kıvırıcıyı denedim. Her neyse... 22 yaşıma geldiğimde kirpiklerim seyrek, dökük ve zayıf görünmeye başladı.

O sıralarda takma kirpikler yaygın şekilde kullanılmaya başlandı ve ben de bağımlısı oldum. Yaklaşık bir yıl sonra kirpiklerim artık kesinlikle korkunç görünüyordu. En iyi maskaralar bile sorunumu çözemiyordu. Kirpiklerim iyice kısaldı ve sürekli dökülüyordu...

İnternette birçok tarif buldum. Bunların, bir zamanlar güzel olan kirpiklerimi yeniden geri getirmeye yardımcı olacağı vaat ediliyordu: Yağlar, pahalı serumlar, masajlar, vitamin ve mineral tedavileri. Çoğunu denedim ve işte vardığım sonuçlar:

>> Hint yağı Gözler batma ve yanma yapıyor. Tahriş ediyor. Kirpik için doğal yağ kullanmanın TAVSİYE EDİLMEDİĞİNİ söyleyerek tüm kalıpları kıran göz doktoruna bile gitmek zorunda kaldım! Retinanın yanmasına neden olabilir. 5 üzerinden 1 puan veriyorum. Sağlığınızı riske atmayın!

>> Vitaminler Vitamin tedavisinden sonra saçlarım kesinlikle daha hızlı uzamaya başladı ama maalesef sadece başımda değil. Daha sık epilasyon yapmaya başladım. Kirpiklere gelince, bunlar İŞE YARAMIYOR! Bu nedenle, kirpikler için kullanılıyorsa 1 puan genel sağlık için kullanılıyorsa 5 puan veriyorum.

>> Özel masaj Artıları arasında kolay ve bedava bir yöntem olması var. Eksileri: Çok fazla zaman alıyor ve düzenli yapmayı gerektiriyor. Ayrıca doğru şekilde yapıp yapmadığınızı hiç bilemiyorsunuz (Ben neredeyse gözümü çıkarıyordum)! İki gün denedikten sonra vaz geçtim. ÖNERİLMEZ! 5 üzerinden 1 puan!

>> Kirpik uzatma jelleri Hem Estee Lauder gibi bazı pahalı seçenekler hem de eczaneden alınabilecek daha uygun fiyatlı seçenekler var. 5 farklı ürün denedim. Sonuç, kirpiklerimin dökülmesi durdu ve çipil gözler riskinden kurtuldum. Fena değil, ama uzatma konusunda pek bir şey yapmadı. Ayrıca kalınlık üzerinde kesinlikle hiçbir etkisi olmadı. Kendiliğinden oyuncak bebek kirpikleriniz varsa, bu iyi bir tedavi yöntemi olabilir! Ama benim için FAYDASI OLMADI! Bu yüzden 5 üzerinden 3 puan veriyorum.

Ve şimdi gelelim favori ürünüm olan kirpik uzatma serumuna: Zlash.

Kazara meşhur bir güzellik blog yazarının Instagram'da bu ürünle ilgili yazışmalarına rastladım. Yorum yazan kızlar çıldırmış gibi Zlash hakkında yazıp ne kadar memnun kaldıklarını paylaşıyorlardı. Kızlardan biri, takma kirpiklerini çıkardıktan sonra kendi kirpiklerinin neredeyse yarısının yok olduğunu fark etmiş. Bu ürünü kullandıktan yaklaşık bir ay sonra çekilmiş fotoğrafında, inanılmaz uzunlukta güzel, hacimli kirpikleri vardı! Yalan söylemeyeceğim, çok etkilendim! Zaten denediğim pek çok ürün yüzünden biraz yargılıydım, ancak yine de denemeye karar verdim ve resmi web sitesinden Zlash sipariş ettim. Hemen bir şey ekleyeyim: Ürünü daha yüksek bir fiyata satan veya Çin'den gelme sahte ürünler satan birçok satıcı var. Kendinizi riske atmayın! Bu yazının sonunda resmi web sitesinin bağlantısını vereceğim.

Zlash posta ile bir hafta içinde geldi. Ön ödeme gerekmiyordu, teslimatta nakit ödedim. Rahat ve güvenilir bir yöntem. Her şey özenle paketlenmişdi. Rimel tüpüne benziyordu. Serumun kokusu yok. Fırça, sürülmesi gerektiği kadarını topluyor. Damlamıyor, bulaşmıyor ve hızla emiliyor. Zlash kirpik uzatma serum tamamen doğal bileşenlerden oluşur. Ben bir uzman değilim, ama resmi web sitesinde böyle yazıyor. Ayrıca göz doktorum da onayladı. Herhangi bir göz rahatsızlığına neden oluyor. Sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez uygulamanız gerekmekte. Ben Zlash uygulamak için başka bir yol daha keşfettim. Maskaradan önce baz veya astar olarak kullanıyorum. Bu da benim, kirpiklerimi nasıl daha dolgun göstereceğimin bir yolu :)

Bir haftalık kullanımdan sonra kirpiklerimin dökülmesi tamamen durdu! Yüzümü yıkadığımda veya gözlerimi ovduğumda bile hiç kirpiğim kopmadı. Bir hafta sonra, ilk sonuçlar göründü: Alt göz kapağımdaki kirpikler uzadı, üst kapakta yenileri çıktı. Kirpiklerinize her gün baktığınızda aradaki fark pek anlaşılmıyor ama bir ayın sonunda "önce" ve "sonra" fotoğraflarımı karşılaştırdığımda şaşkına döndüm! Aradaki fark gerçekten şok ediciydi! Kirpiklerim iki katı daha kalın görünüyor! O kadar uzun oldular ki artık kaşlarıma değiyor! Bir seanslık tedaviden sonra Zlash doğal kirpiklerim muhteşem görünmeye başladı. Biraz rimel sürdüğümde inanılmaz oluyordu!!! Arkadaşım bu kadar doğal görünen takma kirpiği nereden bulduğumu sorarken erkek arkadaşım bile farkı gördü. Artık takma kirpiğe ihtiyacım yok. Bu ürünle elde ettiğim sonuçlar yüz kat daha iyi. Üstelik bu sonucu evimin rahatlığında elde edebilirim! :)

Bu benim hikâyem kızlar! Şimdi sonuçları korumak için haftada birkaç kez Zlash serum kullanıyorum. Ürünle ilgili çılgınva tavsiyelerim sonucunda artık tüm arkadaşlarım kullanıyor. Görünüşe göre bölgedeki güzellik salonları kimsenin takma kirpiğe ihtiyacı kalmadığı için yakında iflas edecek )))

Söz verdiğim gibi, işte resmi online Zlash mağazasının bağlantısı!

Herkese bu ürünü denemelerini tavsiye ederim! Oyuncak bebek gibi kirpiklere sahip olmanın en kolay, en uygun fiyatlı ve en etkili yöntemi! Herkes uygulayabilir! Benim kız arkadaşlar ekibim tarafından denendi ve test edildi :)

Yine size benden bir tüyo daha! Resmi sitelerinde ZPro adında kaşlar için özel üretilmiş bir ürün daha satıyorlar ve eğer hem ZLash (Kirpiklere Özel) hem de ZPro (Kaşlara Özel) aynı anda sipariş ederseniz çok büyük indirim yapıyorlar ve ikinci ürün neredeyse bedavaya geliyor.

Zlash




Yorumlar:


Name: Leman11
Comment: Aman tanrım o kirpikler ne öyle! Rüya gibi!

Name: Aysel:
Comment: Vay canına, fark gerçekten çarpıcı! Bu etkinin ne kadar süreceğini merak ediyorum...

Name: Merve: 
Comment: Gerçek şu ki ürün gerçekten çok iyi, kişisel olarak bende etkisi yaklaşık bir hafta içinde fark edildi. Artık maskarayı hiç kullanmıyorum, bu güzelliği saklamanın bir anlamı yok :)

Name: Elif:
Comment: Hint yağı gözlerimin yanmasına neden oldu, bu yüzden ne etkisi olacağını bile beklemeden kullanmayı bıraktım. Naçizane benim görüşüme göre, hint yağı tam bir büyükanne yöntemidir. Bilimsel olarakne onaylanmış ne de reddedilmiş. Etrafta bu kadar güvenli seçenek varken neden hint yağı kullanasınız? Göz çevresine sadece göz için kullanılması amaçlanan ürünleri uygulamalısınız! Ve moda olan tariflerin çoğu zaman yarardan çok kötü yan etkileri oluyor.

Name: Demet:
Comment: Ben de Zlash kullanmayı seviyorum. Daha önce Almea kullandım, ancak üç kat daha pahalı. Üstelik etkisi Zlash ile bire bir aynı. Neden daha fazla ödeyeyim? Özellikle etrafta çok fazla söylenti var. Almea markalı ürünlerin hormon içerdiğini iddia ediliyor. Gelecekte bu konuda neler keşfedilecek kim bilir.

Post a Comment

0 Comments